SKRIVET: 2011-11-25, kl 21:39:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

stora lilla lejonet

Jag är såå trött & har huvudvärk. Så jag ska gå & lägga mig när jag skrivit klart. Hade tänkt lägga mig tidigare men var tvungen att kolla på Drömmen om ett barn från igår + extra avsnittet. Och så hittade jag tre bloggar av dom som varit med :)
Starkt av dom att vara med. Men ALDRIG ALDRIG ALDRIG att dom skulle få filma när jag föder barn.
Måste vara en otroligt jobbig process Anna & Anders gått igenom... kan inte föreställa mig.



Igår morse ställde sig Léon upp mot gåvagnen & gick några steg :) Man blir ju så stolt. Och förvånad. Han är ju så liten. Det där lejonet haha. Det är ju så häftigt ALLT som händer första året. Första året är speciellt. (och jobbigt, fast nu tycker jag inte det är SÅ jobbigt. )
Svärmor frågade förut om han är stor men Casper var större. Och Léon har ju fullt upp att hinna efter Casper så han rör sig väl mer :P
+ att han varit sjuk mer :(
Nu är han sjuk IGEN! Daniel jobbade i natt (andra & sista) & Léon hamnade i stora sängen redan kl 22 när jag la mig. Gav han flytande alvedon för han kändes varm. Imorse 6.30 hade han 39.1. På em 39.2 :( Men ikväll bara runt 38. Han har varit sååå trött idag. Sov en stund på sen em, vaknade 16.50 men ändå supertrött halv sju..
Min 9 månaders bebis ♥

Han brukar få kall brukgröt när han håller på att få en tand eller när han inte mår bra så ikväll fick han en sån. Åt en halv burk, resten åt Casparius haha. Tur att han vill ha resterna nån gång. Han fick lite fruktpuré på eftermiddan också :P

GOD NATT


Lotta

8 månader och framåt är lätt bästa tiden det!

Då är dom rörliga och roliga och man får i regel sova åtminstone 5h i sträck på natten ;)



(Fast när jag såg en 4v på tv så blev jag bebissjuk igen, god damn!!)


Lotta

Gud va snyggt kommentarsfält du har!

Det har jag inte tänkt på förut.. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: