SKRIVET: 2011-03-20, kl 19:46:42 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

hur många lingon finns det?

I april börjar Danne jobba skift igen- Äntligen! Som vi har längtat! Han börjar med frivecka så det är gött mos!

Igår hade vi barnvakt till båda barnen i 3 timmar. Gud va nervös jag va men det gick bra. Jag & barnen sov kvar hos K-B för Danne jobba extra fm idag + 3 timmar till. Jag & Daniel var på bio. Såg "hur många lingon finns det i världen" så man fick skratta en del :D

Jag & mamma gick en promenad med Léon idag. Skönt att få röra på sig lite. I veckan lär det inte bli nån promenad förrän tidigast fredag antar jag. Trist. Annars lär jag gå tidigt på morgon & det orkar jag inte.
Léon sov ute i vagnen i 3 timmar idag. Han sov igår kväll när jag kom från bion vid 23. Han hade ätit urpumpad mjölk vid 21 & somnat. Sen åt han 1.45.

Blir liiite meckigt när Léon inte kan ligga själv på dagarna. Eller vagnen funkar men det är också det enda. Alltså om han ska sova. Men annars funkar ingenstans. Testade dock babysittern (men han är för liten för vår) & den verkar han gilla. Tack gode gud! (typ) Och tack även för att det finns sjal! Dock lär jag bli ännu bättre att få det hårt. Men skam den som ger sig.

Igår blev Lejonungen 1 mån. Just nu ligger våran en månader gamla bebis i mitt knä & soooover :)
Storebror blev 18 mån idag & han har somnat för kanske en kvart sen. Han tyckte det var skitkul att blåsa såpbubblor idag när vi var ute. Köpte vårskor åt han igår, jympaskor & stövlar. Men var finns en jacka?!?


tandra

Åh den filmen ska nog vi se till helgen :) :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: