SKRIVET: 2011-03-15, kl 12:07:42 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Första dagen..

Första dagen (igår) gick bra. Men jag måste öva med sjalen. Fick inte till det igår & Léon vill/kan inte ligga själv. Han somnade hur många ggr som helst i min famn men vaknade & skrek efter bara nån min om jag la ner honom. Han sov inte riktigt förrän på em! Då var han väl helt slut stackarn =(
Casper var duktig & fann sig i situationen hyffsat ändå. Lekte själv, åt själv & så. Inga jävulskap än :P
Han slog dock Léon 2 ggr igår. En gång rakt över ansiktet & en gång mot ögat. Grrrrrr! Daniel sa ifrån ordentligt när det var över ögat (jag säger självklart också ifrån) & Casper började grina. Men han har tidigare också börjat grina när han varit för hårdhänt & Léon börjat skrika..

På eftermiddagen blev Casper som förbytt, eller han blev som han brukar. När Danne kommit hem. Sjukt. Var sååå drygt för han skrek & skrek & skrek. Och jag hade huvudvärk. Kul jul.. typ. Danne tog iaf med Casper & handlade. Skönt så jag fick vila öronen.. vilket behövdes för på kvällen skrek Léon en hel del istället. Alltid är det nån?

I natt sov Léon 22.30-3.00. Åt lite kl 3 & sov vidare till 6. Och sov vidare.. Hade ju vart gött mos om inte Casper hade vaknat 4.50 & ropat på pappa :P
Pappan fick han inte att somna om så jag tog in han till mig (Daniel skulle ju jobba fm) men han somnade inte om bredvid mig heller. Han låg still & var lugn men gick inte ändå. Och han var ju trött. Sen började Lejonet röra sig en del så då var det mer intressant att kolla på honom tydligen.


Lotta

Snart börjar du låta som mig hehehe..

2-barnsmorsor forever! ;)



PUBLICERAT: 2011-03-15, 12:53:25 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Maria- och lilla Alice

tycker det är snorhalt överallt! vill ha vår nu!!!!!!! :P hehe.



vad skönt att han sover bra på nätterna, det gör alice men men tycker ändå jag är hur trött som hellst. suck.



PUBLICERAT: 2011-03-15, 14:26:15 | URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: