SKRIVET: 2011-06-22, kl 21:06:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

gäsp.

Jag är sååå galet trött. Danne & Kjell undrar om det är nåt fel & om jag borde kontakta vc. Mamma har också börjat tjata om att jag ska kontakta vc.. men det är väl så det är att ha 2 barn varav ett gör att jag inte får sova spec många timmar sammanhängande på nätterna? Inte en hel natt på 4 mån känns.
Men sen att jag får yrsel, hjärtklappning osv osv ibland kanske inte har med det att göra?

Till råga på allt har jag ont i lederna så gott som dagligen, men det kan man få pga amning.

Nog klagat.

Lejonungen är redan 4 mån!! Igår var jag ifrån honom några timmar & städade ur gamla lägenheten. Ett tag höll jag på att ramla ner från en stege pga yrsel (!) & jag blev heeeelt slut. Hann vila 20 min sen & det var guld värt!

Lejonet har slutat ta flaska. Ersättning kanske inte är gott enligt honom? För han tar flaskan först. Suger lite & sen tar han inge mer.. så alltså känner han smaken. Igår när jag  var ifrån honom fick han gröt istället & det gick bra :) Prima ballerina. Idag fick han smaka morot & det gick ner. På kvällen fick han gröt.

Nej, börjar känna mig som ett vrak. Bäst jag går & lägger mig. Imorgon är det jag & Lejonet på fm. Barselius är hos K-B. 13.15 ska gamla lägenheten besiktas. Blir av med den tidigare så vi slipper 2 hyror. Yeah! High five för tusan!
Sen får Lejonet vara med pappan i några timmar för jag har annat viktigt för mig.. så detl är väl bli gröt då :P


Carro

Haha tack! Paint är väl inte min starkaste sida ;)



PUBLICERAT: 2011-06-26, 11:17:14 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/
Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.



PUBLICERAT: 2011-07-20, 04:46:24 | URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: