SKRIVET: 2011-07-26, kl 22:01:01 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

härliga ungar

Idag har vi lånat Filip också. Barnens kusin från Säter. Så det har varit fullt ös hela dagen, speciellt eftermiddagen! Jag är helt slut efter att ha dragit barn på linbana, fart på gunga, jagat ungar.. osv osv. haha.

Filip sover över hos oss i natt. Vi tänkte att han kunde sova i Caspers rum men ALDRIG mer! Casper ville ju inte sova i sin säng. Så dom skulle sova tillsammnas (140 cm bred madrass) men det gick inte alls. För typ 30 min sen somnade Casper efter att ha varit jättearg på mig & Daniel. Han sover i sin säng i sitt gamla rum, utan Filip. Daniel sover bredvid Filip & jag ska sova bredvid Léon. Men vem ska sova bredvid Casper?! Vi har för många ungar.. eller? :O

Varför skaffa tre eller fyra barn när man kan låna nån/några ibland? :)

Nej, nu ska jag gå & lägga mig. Imorgon ska alla barn utom ett förkylt Lejon (Maja, Filip, Casper) till biblioteket & kanske den stora lekparken.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: