SKRIVET: 2011-01-04, kl 15:00:37 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

faderskap

Jag sov som en liten gris i natt :) Daniel var in till Casper två ggr tror jag.. en gång märkte jag det inte ens. 4.45 imorse hörde jag Casper.. hämtade honom efter ett tag. Fick honom att somna om & så sov han till strax efter 8. Skööönt :D

När han satt sig upp fick jag en puss hihi. Han är så jäkla go! Så låg han på min arm & myste ett tag innan vi gick upp.

Det var nån maskin som stod idag på SSAB pga att många kunder har stängt.. ja nåt sånt. Så det var lite & göra så Daniel tog ut komp några timmar. Härligt. Blir en lyxvecka. Fm imorgon, sen är han ledig resten. Han tog komp på fredag, då skulle han ha jobbat 4 timmar.

Imorse var vi & skrev på faderskapspapper. Så nu står han som pappa även till K2 :)
När jag vaknade imorse hade jag skitont men det har peppar peppar känts bättre under dagen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: