SKRIVET: 2010-10-06, kl 21:15:15 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

urk

*muttrar*
Det har varit en skittråkig dag. Tänkte att Casper skulle sova tidigare än igår så jag struntade i Myran för igår var det skitsvårt att få han att sova på eftermiddagen :/
Han sov 9.30-10.50 idag & han hade kunnat sova längre om inte Daniel råkat störa honom.. och då kändes det onödigt att gå till Myran *suck*
Hatar att bara vara hemma. Inget besök, ingenting.
men men.. han fick hjälpa mig att diska på eftermiddagen. Hans gläjde över att få göra det går inte att ta miste på!
Senare fejkgrinade han, när jag sa ifrån när han satte på plattorna på spisen men men.. han ställde sig & drog i mina byxor "jag vill upp mamma." GLÖM DET! Inte vid sådana tillfällen.. elak? Knappast. Lekte ju med honom istället & han blev snabbt glad.

Känner mig ensam (och utanför) :(

Jag vill ha fler dagar som i måndags. Åhhh vad kul det var! Och så skönt att vara hemma hos någon & inte på Myran.

Vissa saker förstår bara en person, och du vet vem du är. Tur att du behöver på toa ibland iaf ;) *blink blink*

Daniel jobbar em, han kanske skulle jobba över lite. Men det gör inget för jag/vi sover ju. Ska strax gå & lägga mig. Sen är han ledig ända till måndag! Wiiiiie =)
Nästa vecka har han bytt med nån på jobbet på torsdagen så det blir 4 förmiddagar nästa vecka. Gött! Det var nån som ville byta & Daniel jobbar gärna fm.

Sugen på cheeseburgare, det är fan synd om mig idag. Inte får jag nån cheeseburgare heller. Uääää! Har varit sugen på det från 15-tiden. Inte blev maten nå god idag heller :( Lunchen skulle vara grönsakspasta men det smakade typ ingenting & Casper dissade maten. Så det stämmer bra att om barn inte äter barnmaten man lagar så är det antingen för att det inte smakar eller konstig konsistens. Jag förstår att Casper inte ville ha, var inget vidare.. till kvällen hade jag gjort mandelfisk (Casper fick "fisk med tomat" som han älskar) & det var så torrt =/

Ähhh go natt!


Lotta

Du och dina cheeseburgare hahaha

Varför lanserar dom inte gratis hemkörning för gravida? ;)



PUBLICERAT: 2010-10-07, 07:25:29 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

Åh vännen! :( önskar verkligen att vi bodde närmare varandra! Då hade vi kunnat häng varje dag!! Puss o kram!!



PUBLICERAT: 2010-10-07, 09:10:46 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: