SKRIVET: 2010-10-24, kl 09:42:57 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tandsing?

Är det en tand ändå? Han dreglar flera liter! Igår var jag & Casper hos K-B eftersom Daniel jobbade. Fick lov att ta av pyjamasen för den var så blöt att man nästan kunde vrida ur den.
Han somnade strax före halv sju men vaknade efter bara 10 min & var jätteledsen :( Så han fick komma upp..

Han struntar numera i sin "snuttis" & han ratar vällingen helt. Han petar bort flaskan så fort man kommer med den & då är det ju ingen idé. Förut har han direkt tagit vällingen eller visat att han vill ha.
Magen är bättre iaf & han har ingen feber. Men han äter dåligt. Lilla vännen :( Han var SÅÅÅ ledsen igår kväll. Han fick sova hos K-B i natt så vi fick sova. Jag har sovit 8 timmar utan att vakna!!!! Sen somnade jag om & vaknade runt 8.30. Jag kan tänka klart, jag är människa. Jag känner mig levande!

Casper hade somnat ett i natt. Men då hade han sovit till halv sex. Somnat om och sovit till halv nio. Han fick panodil igår kväll. Han har ju ont.


Börjar känna en aning stress över medicinen. Har bett om receptförnyelse till Neurologen via Mina Vårdkontakter. Men skulle ha gjort det tidigare. Vad gör jag om jag inte får medicin? Daniel säger att jag & Casper måste bo hos K-B då.. och jag vet att min kropp känner av direkt om jag inte tagit medicinen :(
Hur jag känner av det? Hjärtklappning, skakis, kan inte sova.. osv osv osv.
Har ca 1½ karta kvar. En karta räcker en vecka.
Jag har fått svar i Mina Vårdkontakter, läkaren har fått en lapp. Läkaren jobbar inte heltid. -hjälp-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: