SKRIVET: 2010-10-08, kl 10:18:41 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

radio?!

En bekant ringde mig igår när vi var på Myran.. hon pratde om att radion kontaktat henne. Det handlar om samma sak som när jag var med i tv för ca två år sen. TVÅ ÅR sen redan! TRE ÅR sen jag träffade Alfons pappa.. ^_^
höhö
Men inget är bestämt än, måste prata med henne & vill veta mer först. Kunde inte prata så mkt igår eftersom vi var på Myran. Sen har vi ringt om varann flera ggr =/


Behövde inte hämta Casper förrän runt 8 imorse. Härligt härligt. Sen blev det frukost när kl var nästan 9. Nu är han hos sin kompis. Daniel är i Säter. Han ska hjälpa till & flytta nån tv-bänk. Sen tar han med sig Filip. Daniel har träningsvärk i ena armen idag. Mohahahaha! Han pratade igår om att han skulle träna idag men jag tyckte det var bra om han hade vilodag & tränar imorgon istället. Nu tror jag han håller med =)

Har verkligen inte tid att sitta här. Ska diska, duscha & packa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: