SKRIVET: 2010-10-04, kl 20:28:21 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

happy day!

Har haft en jättebra dag! På morgonen skjutsade Daniel mig & Casper till Bäsna. Där bor Helene & Gabriel (& en karl som var på jobbet..)
Smågrabbarna (Gabriel är också 1 år) lekte faktiskt bra. Inga slagsmål. Och inte var mammorna så trötta efteråt heller hehe. Casper somnade lagom tills vi kom fram till Bäsna (såå trött redan vid 9 fast han inte gick upp förrän närmare 8?!) så vi la ner han i vagnen där han självklart vaknade men Daniel gick med honom så han somnade. Sen fick han sova en stund.

Jag tog inga kort idag utan jag väntar på Helenes bilder istället. K orkade lyfta både G & C!!! Oj oj oj.. i och för sig är han inte gravid men ändå =) Fast Niklas (Caspers farbror) har ju lyft både Filip (5 år) & Casper.

När vi skulle hem hämtade K oss. Då somnade Casper vid Båtstad för er som känner till det. Men han fortsatte sova inne :) Alltid lättast att ha honom att sova vidare inne mot vagnen.. när man lägger ner honom i vagnen vaknar han jämt. Lite dumt, ja.. men inte mkt att göra åt.

När mamma/mormor slutat jobbet var vi till Almas & åt kanelbullar. Gott!

Men nu har jag så sjukt ont i ryggen att jag lär gå och lägga mig :( Orkar då verkligen inte sitta här mer!


Lotta

Hoppas du slipper ha dödsont i ryggen hela graviditeten :S



PUBLICERAT: 2010-10-05, 16:16:33 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: