SKRIVET: 2010-10-03, kl 20:09:44 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Älgen Casper

Nyss ätit äppelpaj & vaniljssås med Bejbi ♥

Nu ska jag kolla på ett töntigt tv-program ^_^

Lärde Casper likna en älg idag. Haha.
En annan kul sak, han snubblade & ramlade idag.. slog i huvudet i en pall. INTE kul, en del skrik. Daniel tog upp honom, jag var i köket.. han blev snabbt tyst & lugn iaf. Men jag ville liva upp honom lite så jag körde "små grodorna" & som han skrattade! HAHAHA. Fast det skulle nog vem som helst göra.. störda familjen tror jag minsann.
Men tur att man kan glädja nån iaf. Vuxna skulle nog undra om jag vore full..?

Nu väntar en kortvecka a la lyxvecka. Bejbi jobbar bara tre eftermiddagar, mån-onsdag. På fredag ska vi låna Filip & gå till badhuset. Efteråt ska vi äta hamburgare. Så kanske föräldrarna hinner fixa liiite med flytten iaf :)




Där ser ni en bild från kalaset, Casper hade släckt ljuset med fingrarna. AJ!


tandra

Ja han släckte de iaf hihi :) Stackars barse bus!!!


tandra

Nej vi har inte köpt nå grind till kaminen än, den står rätt så högt upp och långt in. Men så fort hon reser sig är det dags :) Nu river hon bara i tidningspapperet som man lägger på golvet och ska tända med haha :D Jäklar va fort hon ålar då... Unge :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: