SKRIVET: 2010-11-25, kl 21:14:03 | PUBLICERAT I: GRAVIDITET NR 2

v. 28

Har mått bra halva dagen. Skumt, men skönt! Men trött är jag. Sjukt trött.


Gick in i v. 28 idag. Oj oj oj. Tiden springer iväg. Men som sagt så känns det ibland som den går i snigelfart. Nu borde jag väl lägga in en magbild men väntar med det tills karlsloken är hemma, så får han ta kort. 90 dagar kvar!!!

Ikväll lyssnar jag på Winnerbäck & längtar tills Danne kommer hem. Fast jag går nog & lägger mig innan han kommer hem. Han ska tydligen jobba natt på lördag. Fast jag fick välja, gött! Hade två val: eftermiddag eller natt. Sandra hjälpte mig att välja, tack =)
Hon vet ju hur det är att ha en skiftarbetande karl. Bra med såna vänner :P

Åhhhh vad längesen det var som jag såg Winnerbäck nu.


MANDYS-GRAVID BF 24/2

nej du har nog rätt =) kanske bäst att vänta med det tills man ser hur brösten fyller sig så att säga hah :P



PUBLICERAT: 2010-11-25, 22:13:53 | URL: http://mandyys.devote.se
Monica

Tycker defenitivt det är dags för en magbild nu!! Tänkte på det igår men ville inte skriva något eftersom du inte mådde bra ♥



PUBLICERAT: 2010-11-25, 23:02:01 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/
Carro - Bf 23 feb

Dom har lika kallt! :D Hemtjänstens lokal ligger i 10an högst upp och det är samma temp där som här på morgonen! Sen blir det varmare, men det tror jag är bara för att 10-15 pers rör sej där om dagarna. Vi har någon brukare som bor där med, hon säger oxå att det är kallt, "men att det är ju vinter så det får man ta" :D hon och jag har inte samma åsikt direkt ;D



PUBLICERAT: 2010-11-26, 10:18:40 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: