SKRIVET: 2010-11-11, kl 20:07:05 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Tjaaaaat

Det var väl ett jävla tjat om att jag har liten mage eller hur liten jag är. Grrrrr!
Igår var det en på Myran..
-Ska ni ha en till?
-Ja
-Jaha, vad kul. När då?
-Februari
-ehh, jaha, oj, vad liten du är. Men vad skönt för dig.
-mmm *mummel mummel*

Idag var det mamma. "men jag tycker du ser mindre ut den här gången" (sånt gör mig lite orolig)



Igår gav vi mindre välling & banan. Verkade funka bättre, vi får se. Runt 6 imorse fick han komma in till oss. Då somnade han inte om vilket jag visste att han inte skulle göra. Men det sköna med honom är att man inte behöver gå upp direkt. Vid 7 gick jag upp & gjorde frukost. När jag sen gick tillbaks till sovrummet för att säga nåt till Daniel så ville Casper upp.. Daniel låg kvar ett tag =)

Jag & Casper var till Myran idag så nu har vi varit dit alla dagar den här veckan, fredagar är det stängt. Daniel var hemma & gjorde soppa. Det var skönt att få hjälp ner till vagnen & sen kom han till Myran när vi skulle hem.. imorse kände jag nämligen av foglossningen & så hade jag ont i ryggen. Som tur var så gick det över.

När vi gick hem så somnade Casper runt hörnet på huset. Jag sa att jag kunde gå en promenad men han sov inte riktigt så Daniel skyndade sig att ta upp honom, är ju bättre att han äter lite mat först. Och då vaknade han till riktigt & såg maskinen som står utanför huset.
Han började grina när Daniel satte ner honom i stolen för att äta men blev nöjd så fort han fick mat. Soppa & smörgås =)
Sen sov han 1,5 timme. Trots att maskinen grävde & lät väldigt illa. Men är man trött så sover man väl.

På eftermiddagen var vi till Maxi & handlade lite. B.la mjölk, cola, jäst, kesella, saffran.
Efter det var jag bara in med maten & sen var vi till badet. Mamma/mormor var också med, skönt det. Men nu är det nog dags att köpa armringar tror jag minsann, han försöker putta bort mig :O
När jag håller i honom alltså.. tror han att han kan simma eller?! :O
UNGE!

Kom hem runt 18. Så då kollade vi lite i nån bok. Han fick en banan. Och så välling. Sen la jag han i sin säng & han måste ha somnat på en gång, hörde inte någonting. Trött liten man!
När jag lagt honom åt jag Moussaka & den var lyckad. Vilket team vi är, jag & Danil ♥


Carro

jag får höra samma, men det spelar mej ingen roll :D jag tycker att det är skönt med liten mage. vi har inte mätt magen hos bm än, får se vad hon säger...



PUBLICERAT: 2010-11-11, 20:39:33 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/
Monica

Tycker inte du har liten mage! Tycker den är fiiin!! ♥♥ Ska ni baka lussebullar?? Kesella, jäst o saffran?? :P



PUBLICERAT: 2010-11-11, 20:56:15 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/
Carro

Ja! Folk gillar att klaga helt enkelt. Spelar ingen roll vad man gör så kan någon vända det så det låter negativt... Förstår att det blir drygt i längden... Men snart är det över, snart är vi nere på tvåsiffrigt :p



PUBLICERAT: 2010-11-11, 21:28:20 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/
Tina 21 år - gravid vecka 27

Lägg in en nytagen magbild så vi får se :) Alla magar ser ju olika ut också. Var du lika stor/liten med förra?



PUBLICERAT: 2010-11-13, 06:50:37 | URL: http://hejtina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: