SKRIVET: 2010-11-06, kl 08:16:25 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

teori?

Hans mage är alltid värre på morgonen & förmiddagen. Nån som har nån teori om varför eller så? Daniel sa om det är vällingen. Men majsvällingen kan det väl inte va? Ähhh sluta analysera. Jag orkar inte!!!!
Igår behövde jag inte byta så många blöjor faktiskt. Idag hade vi bytt 2 kl 5.30 :( Sen en till.. gaaaah. Men det kanske lugnar sig nu?

Dags att fixa frukost! Idag ska vi nog åka till Säter. Sen hoppas jag att vi kan testa play doh på eftermiddagen :)


Lotta

Lucas har börjat bli likadan :I

Igår blev det nog sex blöjor totalt, fyra stycken fram till klockan 12!!

Och det är löst. Geggigt. Äckligt.

Jag ska fan googla på det här jag ;)



PUBLICERAT: 2010-11-06, 12:18:06 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Emma C

har ni testat att ta bort alla mjölk produkter?

I majsvällingen finns mjölksocker..

Så fort jag tagit bort allt med mjölk i till Freddy så vart han mycket bättre i magen..



PUBLICERAT: 2010-11-06, 14:53:43 | URL: http://gladjeochsorg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: