SKRIVET: 2010-11-28, kl 21:04:16 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

sovmorgon

Nyss slut på EMS då.

I natt trodde jag Casper skulle sova skit eftersom det var fullmåne (läs:Danil jobbade) men det gick bra. Hörde han prata 2.30 (!) så jag gick dit, då stod han i sängen med stoooora ögon. Tog in han till mig, orka stå där när han var så vaken.. trodde han skulle härja runt i sängen men icke! Han låg still på min arm =)
Så sa jag till han att det var natt & att man sover när det är natt så sover man. Och nu sover aaaaalla barn. hehe.
Sen vet jag inte ens vem som somnade först. Så fick jag sovmorgon till 8.30. Underbart!!
Han skrek typ hela morgonen (pratade högt alltså..) men Daniel hade inte blivit väckt. Försökte få Casper att prata med små bokstäver men det gick inte så bra =/ "Har vi inte lärt oss lilla alfabetet?"
Ja ja, jag försöker ju i alla fall..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: