SKRIVET: 2010-11-09, kl 21:05:45 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

snö

Jag som nästan aldrig bakar bakade idag. Woop woop! Blev en kladdkaka. Men Barse ville inte vispa. WHAT?!

Vi var till Myran på förmiddagen. Och jag gillar inte vissa större barn. Det finns dom som är jättegulliga men många är så taskiga. Casper stod bredvid en tjej.. hon höll på med ett garage som han brukar hålla på med. Han tog bara en grej & pillade med.. såg på henne att hon inte gillade att han var bredvid så jag frågade om han var i vägen. "mm". Grrrr! Försökte ta bort han & han blev sur. Men samtidigt, om han inte gör nåt dumt, förstör eller är elak, varför ska jag då ta bort honom?! Då tror han ju att han inte får vara med :(
Efter ett tag gick hon därifrån..

När Daniel kom hem från jobbet duschade han & sen gick jag till badet. Simmade 1000 m :D
Och när jag kom ut från Maserhallen hade det kommit en del snö. Och det snöade fortf, blött skit.

Nu är jag trött så jag ska krypa ner i sängen. Skööönt! Snart v. 26 =)


Ingrid

Mmm kladdkaka,, kanske ta en fika någon dag nu när du kommit i bakformen? hehe

kram på dig!



PUBLICERAT: 2010-11-10, 19:24:45 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: