SKRIVET: 2010-11-05, kl 21:00:12 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

skitdag


Det har varit en jättejobbig dag. Fick i princip höra att jag är en dålig mamma & att dom oroar sig för Casper. Så jag grät rätt mkt (inför Casper, ja) & höll om Casper. Han höll om mig hårt hårt hårt. Mammas älskade lilla hjärta!! Jag gör allt för honom. Han är vår skatt, vårat ALLT! Finns ingen finare, sötare, mysigare, underbarare unge ♥
Men vilka som sagt vad osv är inget jag vill ta här på bloggen.. men ja, vem som helst skulle nog bli arg, ledsen, besviken, sårad över det. Det är jag ganska övertygad om.

Som tur är så har jag Daniel. Och fina vänner. (Sandra, Lotta, Monica)

Daniel skulle ha tränat direkt efter jobbet men jag mådde för dåligt så han fick skippa träningen. När han kom hem sov vi alla tre. Casper sov en timme :O
Dessutom sov han 1,5 timme på fm. Jag hade tänkt vila med honom på fm för jag var så trött men han ville inte somna på min arm så jag la han i sin säng & han somnade. Gris :P

Vi var & handlade när vi vaknat. När vi kom hem var kl strax före 17. Så Casper fick sitta i mitt knä & göra våfflor. Han ÄLSKAR att vispa :P
Men jag har märkt att han har lättare att vara på golvet själv mot när det var folk här. Skum unge.
Gott med våfflor iaf. Han fick fiskbullar. Och så åt han lite våffla. Och så avokado som efterrätt.

Ikväll har jag gjort play doh. Får testa det imorgon med Casper kanske. Vi får se.

Nu känner jag att sängen lockar. *gnuggar ögonen*

Älskar min familj mest!


Lotta

Ah men vafan!?

Du kan aldrig bli en dålig mamma hjärtat!!

Aldrig aldrig aldrig!



PUBLICERAT: 2010-11-05, 21:59:49 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Carro - Bf 23 feb

Äh men va fasiken? Vem säger något sånt?!



PUBLICERAT: 2010-11-06, 09:33:05 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/
Monica

♥♥ Vi har ju redean tagit allt över FB så det är väl ingen ide att kommentera eller måste jag säga igen är du ÄR den bästaste mamman K1 kan ha!! (o K2 för den delen med!!)



PUBLICERAT: 2010-11-06, 18:13:11 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/
carina

du e en bra mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: