SKRIVET: 2010-11-13, kl 21:29:49 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

puuuuuh

Casper sov borta i natt & jag brukar aldrig kunna sova länge. Brukar vakna på natten. Ibland ligger jag vaken i en timme tom. Men i natt sov jag hela natten, eller jag vaknade en gång av att Daniel puttade (?) på mig men somnade om på en gång & sov till 9.40! Då fick jag panik, kändes som jag sovit bort halva dagen :/ Väckte Daniel också.. han rusade upp ur sängen. Han brukar rusa upp så fort han vaknar.. om kl är 8.

Gjorde hallonscones till frukost =)

Sen var vi & tränade. Eller ja, jag simmade & han var till SSAB´s gym. Sen gick jag till Kupolen. Blev där länge, inte lätt att hitta kläder =/ Men blev ett långt linne, en lång tröja som är rätt genomskinlig (linnet ska vara under) & en annan grå tröja. Blir nog bra. Så köpte jag armringar (heter det så?) till Casper. Nu måste han ha såna när vi ska bada eftersom han tror att han kan klara sig själv i vattnet.. han bryr sig inte ett skit när han kommer under vattnet heller, om han ramlar alltså.

Vi fick mat hos K-B ikväll. Jag gjorde toscapäron till efterrätt som serverades med glass. Casper fick hallon & liiiite glass. Men han var inte ett dugg intresserad. Eller hallon ville han ha men inte så värst många. Hellre russin.

När vi kom hem var han skittrött men skrik skrik skrik. Måste köpa öronproppar så jag slipper höra tröttgrinet. För det hjälper inte att stå där inne. Det är bara att låta honom vara som gäller. Han somnade före 20 iaf. Nu är jag skittrött så jag ska gå & lägga mig.

Störande: Hittar inte min bok om barns utvecklingsfaser. Lotta, hjäääälp!

Imorgon är en annan dag..


Tina 21 år - gravid vecka 26

Skönt att han inte är superintresserad av glass ännu :) Men det kommer nog snart, hehe.



PUBLICERAT: 2010-11-14, 09:02:34 | URL: http://hejtina.blogg.se/
Sandra

Åh när du hittar boken kan du väl läsa lite om separations fasen till mig för jag kommer bli galen här hemma om de inte går över snart :P


Carro - Bf 23 feb

Ja jag hoppas att jag hinner höja föräldrapenningen. är så dåligt insatt i det där. får se vad barnmorskan säger på tisdag när vi är dit... vi har inte fått någon information eller papper än.



PUBLICERAT: 2010-11-14, 12:35:47 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: