SKRIVET: 2010-11-26, kl 19:09:44 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

neeeej

Jag vill bara springa ut härifrån just nu!!! Så som han har skrikit sen han hamnat i sin säng :(
Det gör ont i mamma-hjärtat. Jag gick dit när det bara gått några min för då var han ledsen & ARG. Då hade han självklart bajsat.. och det förstör ALLT!

less, less, less, less... *gömmer mig*


Lotta

Jävlar i helvete va Lucas skrek ikväll! :O

Han ville inte sitta och gosa, inte sitta själv, inte ha vällingen, inte ha vatten, inte ens ha nappen.. gah!

Och han var ju sååå dödstrött och blev såklart jättesnorig när han grinade konstant i lätt en halvtimme :S

Vafan är det med ungarna nuförtin?!



(Jag gav honom alvedon till slut, det var tydligen det han ville ha. Sen dög vällingen och sen slocknade han.)



PUBLICERAT: 2010-11-26, 19:30:39 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: