SKRIVET: 2010-11-22, kl 21:18:50 | PUBLICERAT I: GRAVIDITET NR 2

Koooom

Fick ont i vaden vid 16-tiden & jag har fortf ont. Hur kul tror ni jag tycker det är på en skala?
Nej, kära K2 kom uuuuuut. (Egentligen vill jag att K2 stannar ett tag till men ja, ni fattar)
LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR

Har pratat mkt om bebisen med Casper idag. Tror ni han fattar? Det tror inte jag. Satte hans hand på magen så han skulle få känna sparkar men han ville inte. Han blåste på magen dock. Det hade han tydligen gjort på Kjell också häromdagen haha. Alla som är runda om magen har väl nån där inne tror Casper :P Han hade dragit upp Kjells tröja & blåst. Våran unge är för rolig ibland (läs: jämt!) & som jag älskar honom ♥
Saknar honom nu när han sover tom. Kan man göra det fast man är med honom i stort sett hela dagen?

Bvc-Ulla frågade idag "Och magen växer? Du mår bra? Vad skönt."
Så sa hon till Kjell "din mage då?" hahahaha
Kjell sa då att han & Casper försöker komma ikapp mig men att det inte går så bra. Casper har inte såå stor mage nu faktiskt, sluta säg så! GRRRRRR
Hon är också för rolig ibland. Humor ska det va =) Han gillar inte henne efter det :P (ironi)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: