SKRIVET: 2010-11-29, kl 21:03:29 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

knack knack!

Den här dagen har gått fort. Imorse åkte vi till Säter direkt efter frukost, runt 9 halv 10 kom vi iväg.
Fick lunch där, köttfärslimpa. Anna & Filip kom också dit och åt lunch. Sen åkte vi hem & Casper somnade på en gång i bilen, trodde han skulle somna vid Solvarbo men han orkade inte ens dit.

När vi kom hem lekte jag & Casper, plockade lite, förberedde maten osv osv.. Daniel var till gymmet. När han kom hem gjorde jag klart maten, Daniel & Casper diskade.
Guuuud vad Casper skrattade när vi ätit. Vi satt kvar vid bordet, Daniel slog ihop händerna för att släcka ljusen (hade 4 st tända) & det var såå kul tyckte Casper :D Så slog Casper ihop sina händer för att visa att Daniel skulle göra fler ggr :P
Så jag skrattade också, åt Casper.. han är så rolig :D

Och nu när jag (eller Daniel) säger Knack Knack sätter han handen mot sin överkropp. Snacka om att ta efter fort! Jag knackade på honom nämligen. Och när jag skulle ge han efterrätten sa jag knack knack (för att han skulle gapa) & då "knackade" han på sin bröstkorg.

Åhhh min hals... :(


Monica

hihi sötis! Engla hade en röd tomte klänning och tomteluva på korten jag tog till julkorten :)



PUBLICERAT: 2010-11-30, 07:52:56 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: