SKRIVET: 2010-11-20, kl 21:11:45 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Kl 21.00

Ja, det är lördag & klockan är 21. Och jag är skittrött. Så jag ska strax gå & lägga mig. Annars får jag bara svårt att somna..

Suttit & kollat på det här med vagn. Önskar att någon kunde bestämma åt oss. Eller att det inte behövdes, det vore skönast. Ähhh Casper kan väl åka pulka? Eller som Danne sa för längesen, han kan väl gå? =)

Jag vaknade före 3 i natt & hade såå ont vid revbenen. Hade svårt att somna om. Runt 3 vaknade Casper JÄTTELEDSEN :( Lilla vännen då.. Daniel gick dit (alltid han, ja. Lyx, ja) & Casper somnade om. Jag kunde fortfarande inte somna om. Närmare 4 hör jag Casper, då pratar han. Gaaaah! Men vi lät han vara ifall han skulle somna om. När det gått en stund gick jag dit. Och det luktade inte rosor.. Tog in han till oss, men det var bara fisar :O
Han pratade & var sprallig. Men trött. Och gud vad han fes! Och Danne tokade sig (ovanligt? inte det minsta) & Casper skrattade. Jag garvade. Kl 4 på morgonen, ja tur man kan skratta åt eländet :D
Underbara tokiga familj!
Runt halv 5 kvart i 5 somnade Casper pladask. Då låg jag nere i fotändan, som vanligt. Så bad jag Daniel slå av larmet så inte Casper skulle bli väckt. Så Daniel slog av larmet & gick upp. Han blev därför tidig till jobbet. Han jobbade extra idag + att han stannade till 17.30.

Jag somnade om strax före 5, var alltså vaken ca 2 timmar. Sen vaknade Casper 7.30. Då blev det Babar en stund innan vi gick upp. Jag duschade & gjorde mig iordning sen åt vi frukost :)


Idag på eftermiddagen var jag & träffade några blivande mammor. Fast jag är ju inte blivande men ändå =) Dom ska också ha barn i början på året. Den första i mitten på januari. Så är det en som har samma bf som mig. Väldigt trevligt var det iaf. Kul att prata med andra som ska ha samtidigt.

Jag har varit sugen på frallor hela veckan. Idag köpte jag äntligen frallor! Så det har jag att se fram emot imorgon till frukost =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: