SKRIVET: 2010-11-19, kl 20:20:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fredagsmys? my ass!

Jävlar vilken värdelös fredag. Kan den bli sämre? Skulle inte tro det. Och jag hoppas då att en fredag inte kan bli värre än den här! Dels har hela dagen varit rätt trist, seg & tiden har gått sakta. Och sen bara sitta här helt ensam (Casper sover ju..) baaaaah! *drar täcket över huvudet*

Nej, det blir nog en tidig kväll.. Tröööööööööööök! Men jag vill bara att den här dagen ska ta slut.

Caspers mage verkar bättre, inte bra men bättre. Skönt! Om det är laktos kan han ju inte bli bra heller eftersom han får välling (som innehåller mjölktjosan) & ikväll fick han fiskbullar = mjölk. Kom på efteråt att fiskbullar inte var så bra men men.. det värsta sen är ju när man inte är hemma. Alltså på stan & sånt. Inte det lättaste. Fast G´s föräldrar har det värre. Han är allergisk mot runt 10 födoämnen. + att han reagerar väldigt på vissa = skrik hela nätterna =(

Daniel kunde vara ledig från sitt förmiddagsskift idag & han var för trött för hockeyn så han åkte inte förrän närmare 12. Sen hade det varit nån föreläsning om beteende och sånt, hur hjärnan funkar. Hade tydligen varit bra. Nu kollar dom på hockey i Leksand. Tänk att få betalt för en sån grej..
Imorgon ska han jobba fm. Jag vet inte hur jag ska göra. Om jag ska klä på Casper & gå med honom till Kupolen, så får Daniel ta honom där när han slutat. Eller om jag ska be K-B ta Casper.. måste vara på Kupolen till 14.30 nämligen & om jag ska vänta på Daniel är jag inte där förrän ca 15.

GO NATT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: