SKRIVET: 2010-11-14, kl 20:20:15 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

effektivt

Känns som vi gjort en del idag. Fast egentligen inte kanske? Mest på förmiddagen. Vi hjälptes åt att göra en cheesecake som vi ska bjuda svärföräldrarna på imorgon. Dom kommer hit för att jag fyller år snart :)
Casper stod på en stol bredvid micron medans jag vispade. Han öppnade & stängde micron. Och lekte med ett sugrör :P
Sen gjorde vi b.la en korvgryta med rotfrukter i. Casper fick vara med på ett hörn. Duktig hjälpreda minsann.

På eftermiddagen gick jag runt sportfältet. Funderade på att ta med Casper men nej, han fick va hemma.. hade varit trevligt med sällskap (någon kompis) men kanske bäst jag går själv. Får gå rätt sakta mellan varven. Och lagom tills jag var hemma så hade jag ont.

Ser fram emot imorgon eftermiddag.


Tina 21 år - gravid vecka 27

Vet du vad, jag har varit supersugen på cheesecake nu ett tag - fast jag aldrig ätit det förut! Jag är såå sugen!

Kan du inte ge mig receptet du gick efter? :) Blev det gott?



PUBLICERAT: 2010-11-15, 08:28:41 | URL: http://hejtina.blogg.se/
Carro - Bf 23 feb

MÅste man boka tid med någon? kan man inte bara fylla i alla papper och skicka in dom och se vad man får? Eller kan man påverka mammapennigen på andra sätt än med inkomsten? du ser, nu är det du som får svara på alla frågor ist ;)



PUBLICERAT: 2010-11-15, 16:11:55 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: