SKRIVET: 2010-05-24, kl 19:34:36 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Utrensning

Vi började dagen med att rensa i förrådet & åkte med skräpet till Tippen.
På eftermiddagen var vi till Linda, Hjalle & Rufus. Rufs & Casper hade kul ihop fast det skiljer 7 mån ^_^
Vi blev där i ca 2,5 timme sa Danne. Jag hade ingen koll så det var vi säkert & det var väldigt trevligt =)

Idag köpte vi Lillis första skor, strl 20 hehe. Han tittade konstigt på fötterna & i bilen ville han nog gärna ta av dom.
Men svårt att hitta skor till honom tycker jag. Antingen kostar dom skjortan, är inget att ha, han kommer få av dom hela tiden & jag får sätta på dom hela tiden, skitfula eller så finns dom inte i hans strl. Dom vi valde är väl inte dom snyggaste men inte fula. Dom kan han ha när det är halvvarmt eller varmt.

Kvällen började med rensning så varför inte fortsätta i rensandets tecken? Så jag rensade lite på vännerlistan på facebook. Det handlar väl inte om "flest vänner när dom dör.."? Tog bort folk jag inte umgås med och inte pratar med. Och som jag inte vill ska kunna snoka. Visst, jag skriver mkt här men ibland funderar jag på att byta till wordpress så man kan lösenskydda vissa inlägg.. men det lär ju aldrig bli av.

Förresten är det trist när ingen vill umgås.


tandra

Funderar också på wordpress om ja ska börja blogga igen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: