SKRIVET: 2010-05-09, kl 20:50:09 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

skumt

Vi var i Säter i flera timmar idag. Daniels moster med man (och hund), mormor & morfar, bror med barn var där :)
Filip lekte på baksidan med hunden hela tiden & hade jättekul, tills hunden blev trött. Vet inte vad rasen heter, försökt hitta en sån på blocket men hittar inte. Stor hund, mkt päls. Den här hunden hade håret uppsatt i en toffs för att inte få allt hår i ögonen. Han var fram till Casper och kikade också, Casper satt i sin matstol och tog lite på Ludde vid nosen. Hehe.

Casper fick sova ute i vagnen medan vi var där, han sov runt 1 timme. Sen när Daniel gick dit (för att kolla om han vaknat) så låg han och pratade & skrattade :D

Vi kom hem från Säter vid 16. Nästan direkt vi kommit hem så kände jag hur yr jag var. Och så började jag må illa. Trodde först när jag var yr att det berodde på att jag druckit mer kaffe än jag brukar eller att jag behövde dricka nåt. Drack en del vatten och dammsög lite. Så fort jag böjde mig fick jag kvälningar. Skumt!
Mår fortfarande illa :(
Åt mackor & drack varma koppen som kvällsmat, var inte sugen på nånting. Kort efter att jag ätit så blev jag väldigt illamående igen.. sjukt!

Casper var sååå trött ikväll. Han höll på att somna i Daniels famn i soffan. Då skyndade jag att göra välling. Ett tag satt jag bredvid Daniel & lutade mig mot Daniels hand. Pussade & strök Casper. Myyyys med hela familjen ♥

Imorgon börjar Daniel jobba på SSAB. Får se hur han ska jobba under veckan.. antagligen är han ledig till helgen. Då kommer Johan, Camilla & Eric till deras stuga utanför Grängesberg så vi ska dit en dag då. Ska bli kul att få träffa Eric, det är Caspers kusin som är född i januari. Dom bor i Sthlm..


Lotta

stor hund, mycket päls, tofs i håret..

då tänker jag på såna här:

http://prettypawspetsalons.com/images/Bearded_Collie.jpg



jäkla fina hundar :D



PUBLICERAT: 2010-05-10, 14:45:46 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: