SKRIVET: 2010-05-23, kl 17:47:52 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Sanningen

Här får ni se den hemska (?) sanningen. Tur bilden inte är så bra, syns inte mina lite håriga och väldigt bleka "pinnar" :P
Dessutom är jag osminkad, så jag tackar Lillis för att han kladdat med sina små fingrar på spegeln. Mamma älskar dig! ♥



Jag ska fortsätta städa här hemma. Lyssnar på musik på hög volym. Gillart! Winnerbäck, Linn Maria osv osv.. sjunger med ibland. Låter för jävligt för jag är lite förkyld. Som om det inte låter för jävligt när jag inte är förkyld?!

Just nu: En tätort på en slätt

Jag längtar tills jag får se Winnerbäck igen fast jag inte ens vet när det blir. Andra jag vill se igen är Håkan & Timbuktu. Fast Håkan är egentligen ingen favorit, men dom två har energi som få på scen. Måste lägga till lite Timbuktu nu. Passar på att lyssna på sånt Danne inte gillar också. Kent vore passande då men det är jag inte på humör för nu.

Har jag sagt att det här är en bra dag, att jag är väldigt glad, att jag är trött, jag älskar livet? Men jag skäms inte för dåtiden, för det som har varit och jag döljer inget. Att jag skulle sitta här och vara mamma till världens finaste son kunde jag aldrig tro för bara 2 år sen. Eller 3 år sen.. det värsta året i mitt liv. Eller jag vet egentligen inte vilket som var värst. 2006 och 2007 var nog lika hemska. Helvetes-åren!


Lotta

Ah, vilka skitår vi har haft!

Hade nån sagt till oss att vi skulle sitta här med finaste karlarna och finaste småpojkarna bara 2-3 år senare hade nog iaf jag garvat arslet av mig :O



We've come a long, long way together ♥



Ps. tjusig klänning :)



PUBLICERAT: 2010-05-23, 18:11:07 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

Klänningen var ju jättefin!



PUBLICERAT: 2010-05-26, 21:24:06 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: