SKRIVET: 2010-05-20, kl 21:20:30 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Plötslig energi

Ikväll har jag inte varit lika trött. Skööönt! Ändå har det varit mer eller mindre fullt upp hela dagen.. men jag kanske behöver göra mer för att få energi? Ja inte vet jag..

Var till Barnens Hus & köpte present åt Maja. Så köpte jag en klänning på Lindex. Och den är INTE rosa.. Jag vägrar köpa rosa :P I alla fall åt henne. Bara för att man är tjej behöver man inte ha bara rosa. Hon har tillräckligt, jag lovar =) Mamma köpte inte heller rosa till henne. Blev rött från mamma. Från mig blev det svart/vitrandig, lite "rockig".

Köpte en mörkblå klänning med vita prickar till mig på H&M, en bh & ett par byxor till Lillis. Mamma köpte en kortärmad skjorta & en "Pippi"-tröja till Lillis på Lindex :)

Gjorde mat till Lillis för en stund sen. Vart 17 kom all energi ifrån?!? Jag begriper inte..
Gjorde någon kycklinggryta med blomkål och morötter. Kryddat med ingefära, gurkmeja & koriander. Luktar gott kan jag lova. Och han gillade hemgjorda gröten han fick till frukost. Något billigare än industrigröten.

Just nu tänker jag på min pappa... hoppas på att undersökningen visar något imorgon!


tandra

Nej tjejer behöver verkligen inte bara ha rosa. Har köpt lite blått och brunt till Idun och tadaaa hon ser ut som en liten pojk :P Men de skiter ja i för de e fina kläder!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: