SKRIVET: 2010-05-15, kl 21:00:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

I love...

Vi lät Casper få ta skeden & skopa in efterrätten själv på kvällen och det gick bra. Men han ville gärna behålla skeden, han förstod inte att pappa måste ha på mer åt honom.

Anna, Niklas & Filip var hit & hälsade på idag. Casper fick en present, ett lejon från Teddykompaniet. När vi skulle fika satt Casper med. Men han satt bara & hängde och hade sin kanin. Han var så trött. Men ändå satt han bara där & sa inget.. Danne gick in med han till sin säng & han somnade. Sov i nästan 2 timmar :O Vi fick lov att väcka han så inte kvällen/natten skulle bli knas. Han var ändå trött före 18 sen.. :O
Känns lika taskigt varje gång man måste väcka han men men.. vi väcker ju snällt iaf, stryker på huvudet & så.

Annars har det väl inte hänt allt för mkt idag. Jag hade mensvärk imorse men det gick över. Pandodil, i love u! ;)

Funderar seriöst på att gå och lägga mig. Somnar snart. Och blir jag FÖR trött får jag svårt att somna. Jag är fan som ett barn. "akta så h*n inte blir övertrött" :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: