SKRIVET: 2010-05-03, kl 08:35:56 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

hönsigt

Igår åkte Daniel till Lort-Småland för allra sista gången! Det känns gött :)
Daniel tyckte vi skulle lämna bort Casper några timmar igår för att fixa en "grej" så det gjorde vi. Men oj, vad jag saknade honom när han var borta! Det går bättre (inte lika jobbigt) vissa gånger kan jag säga. Alltstå för mig.. *hönsmamma*
Tror jag var ifrån honom 4 timmar igår. Men när jag var i Åseda gick det bra. Konstigt det där.



Det var inte lika jobbigt igår när Daniel åkte. Kom lite tårar när han stängde ytterdörren men då var jag ju helt ensam också. Casper kom hem framåt 18-tiden.

Jobbig natt har det varit. Eller egentligen inte, men jag har vaknat en hel del. Dels sover jag som sagt dåligt när Daniel är borta. Och jag hör ALLT när Daniel är borta. Rör sig Casper vaknar jag tex. Och i natt har jag fått vända Casper från mage 2 eller 3 ggr, minns inte för jag var trött. En gång låg han & "stönade" för att han inte kom längre, han var så långt upp i huvudändan man kan komma och låg på mage. Han sov ju men ändå. Han hade väl vaknat om jag inte lagt han på sidan. Knasunge som ålar i sömnen :P
Han ålar lite på dagarna också. Och klappar händerna :D

Han är jättekittlig under armarna & jag älskar att höra hans underbara skratt :D

Jag tänkte att han skulle sova snart, undrar om han också tänkt det? När han sovit ska vi till ÖF.. har saknat det & har lappsjuka efter att vi varit instängda pga sjukdom. Jag har lite ont i halsen fortf (eller igen?) & är sååå trött på det!

Veckans planer:
Måndag: ÖF
Tisdag: ÖF (?) babymassage på eftermiddagen.
Onsdag: ÖF (?)
Torsdag: Bejbi kommer hem för alltid :D
Fredag: Babysim


tandra

Jaha nu blir det förlovning :)))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: