SKRIVET: 2010-05-17, kl 20:59:54 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

hattfnatt

Var till öf en stund på förmiddagen. Blev inte så långvarigt för Lillis blev så trött. Började gråta, tog han i famnen & han bara hängde.. Så det blev en promenad i värmen. Skönt! Sen åkte jag till Kupolen för lunch med b.la "syster". Skulle kolla efter 4-årspresent men vet inte alls vad jag ska köpa =( Vet heller inte vad jag ska köpa i doppresent. suck!



Hiss eller diss?

Annars har det väl inte hänt allt för mkt idag.. jag tänkte för en gångs skull träna. Cyklade dit och upptäcker att Daniel har min cykelnyckel bland sina nycklar.. Många ramsor i skallen då kan jag säga! Bara att cykla hem igen. Imorgon ska jag minsann träna! Vilket jag inte tänkt egentligen då passet börjar när Daniel slutar, men den gamle räven tar Casper en stund. Äntligen träning!!!

Vi gick ut en stund hela eftermiddagen. Satt på en filt. Det såg först ut som Casper var skeptisk till gräset. Tog lite, drog bort handen & hade en konstig min. Skumma unge! Han smakade inte på det heller, tur det =)

Idag fick Casper supergod mat! Måste laga till hela familjen nästa gång. Lax, broccoli, koriander, ingefära, kokosmjölk. aaaah aaaah aaaah! Serverades ihop med ris. Och han gluffsade i sig =)
Casper får ganska mkt olika mat & smaker. Önskar bara att jag inte var så j-a feg när jag ska laga mat. Eller jag vågar ju testa nya rätter (älskar att testa nya saker om jag ser ett recept i en tidning tex) men jag börjar fråga Daniel istället för att bara försöka. Igår gjorde Danne piroger medans jag fixade hemma, badade Casper osv. Idag gjorde Daniel purjolökspaj. Vilken man! =)


Lotta

Hatt.. neeeeh.. snälla säg att du inte köpte den! ;)



PUBLICERAT: 2010-05-18, 07:42:04 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: