SKRIVET: 2010-05-06, kl 19:55:01 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

glad skit

Nu är jag trött kan jag säga! Gäspar & gäspar & gäspar.. Skulle ha fryst in Lilleman-mat men får göra det imorgon, orkar inte. Räcker med att jag ska hänga tvätten när den är klar om en stund.

Casper tog sovmorgon till 7.30 imorse. Men då hade han sprallat en stund i natt.
Vi var till Myran (ÖF) idag igen så vi har varit där mån, ons, tor den här veckan :)
Dylan & hans mamma var där både igår och idag. Han blev 8 mån idag. Så kul för både han & Casper är intresserade av varandra. Dom tittar mkt på varann & vill gärna känna på varandra. Casper stoppade in sin hand i Dylans mun både igår och idag.. knasunge!

Trodde Casper skulle vara grinig ikväll för han har sovit lite idag. 40 min efter Myran och sen 30 min. Sjukt lite. Men han var sprallig & glad ända tills han somnade :O

För 2 timmar sen hade Danne ca 30 mil kvar att köra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: