SKRIVET: 2010-05-09, kl 08:02:04 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

egen-tid

Jag var ut & käkade på Broken igår med Bettan, Kea & Sofie. Väldigt trevligt!!
K-B tjatade om att få ha Casper över natten. Först sa jag nej men gav med mig. Sen sa Daniel nej men så gav han med sig också hehe. Kan ju vara skönt ibland. Men nu längtar jag tills vi ska hämta han. Tror vi hämtar han om ca 2 timmar.. nu har jag inte träffat han på 14 timmar :O

Idag ska vi åka till Säter på förmiddagen. Daniels moster & man kommer dit, blir bjudna på mat. Gött!
'
Kallt här hemma. Värmen & vattnet har varit avstängt sen igår kväll. Ska sätta på lite kaffe, kanske Daniel kommer upp igen också. Jag vaknade 7.30 & det var tomt i sängen. Han hade varit uppe en timme.. Galning!

Nej, man behöver faktiskt det här ibland. Egen-tid är viktigt. Då hämtar jag kraft kan jag säga. Men nu får det dröja en månad har jag bestämt. Eller igår var det en månad till nästa gång! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: