SKRIVET: 2010-05-04, kl 15:24:26 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

babyskydd

Jag undrar fortf hur bebisar som är i C´s ålder får plats i babyskyddet fortf.. C har ju inte haft mini-barnstolen på ett bra tag. Sista tiden fick vi typ trycka ner han och han satt inte alls bra. Huvudet nästan utanför. Han hade säkert kunna haft den bilbarnstolen längre om det inte hade varit vinter då.

Jag vet inte vad C har för sig idag. Han vaknade vid 4 imorse & var hungrig. Han var såå trött igår kväll så han orkade knappt vällingen. Så han fick nog i sig för lite välling på kvällen. Han åt mkt imorse så hungrig var han minsann. Han somnade om. Men sen har han inte velat ha gröt, inte frukt, inte mat osv.. och sovit rätt dåligt.

Vi var på babymassage idag. Vi & 6 andra bebisar med sina mammor :)
Jag trodde han skulle protesera när han skulle ligga ner. Han brukar inte gilla att man lägger ner han om han är trött, då vill han lägga sig till rätta i sin säng och inget jäkla tjaffs.. men det gick bra. Han visade två gånger att han ville sätta sig upp bara. När jag höll på att klä på han kom tårarna pga tröttheten. När jag satte på mig skorna blinkade ögonen & huvudet åkte fram och tillbaks mot min axel. Lilla plutten ♥
När jag fått på mig skorna somnade han. Så gick vi ner till tamburen & dom andra bebisarna skrek typ ikapp.. men mitt hjärta bara sov mot min axel.

Sista tiden har jag känt mig extra lycklig och vill bara hålla i Casper hela hela tiden. Jag är så stolt över honom. Jag njuter av varje sekund. När han skrattar, skrattar jag. Hans leende är det härligaste som finns! Och som han ler :)
Kanske är det våren? Jag vet inte.. och sen är jag så GLAD över att Daniel kommer hem för alltid på torsdag. Det är ju snart!


Lotta

Även om Lucas inte hade varit för lång för stolen hade jag bytt för flera månader sen tror jag.

Det såg så obekvämt ut ju :S

(Plus att jag aldrig hade orkat bära honom i den ändå)



Snaaaart kommer Danil hem för gott!!!

Jag är också lycklig över det hahaha..

Längtar nog mer till 8e juni än vad du gör ;D



PUBLICERAT: 2010-05-05, 08:12:20 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

Hihi E sitter fortfarande i samma babyskydd som hon for hem i från BB...



Mys med massagen..



PUBLICERAT: 2010-05-07, 14:42:21 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: