SKRIVET: 2010-03-09, kl 19:55:46 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ung/yngre/yngst?

Började morgonen med Sångstund ute på Prostgården. Nova var också där med sin mamma & det gjorde ju saken ännu bättre :D
Casper tittade på alla, men ännu mer på hon som spelade gitarr tror jag. Han gillar verkligen ljud och rörelser.
När det var dags att åka hem stoppade jag ner han i vagnen och han somnade direkt, likaså N. Mkt som händer med sång & sen lek :)
Vi gick där utanför lite tills min skjuts kom. Han somnade om i bilen och sen la jag ner han i vagnen och gick runt Skrb. Skönt! Men han tröttnade efter vägen, tur jag hade bärhjälp med mig :P

På eftermiddagen var det dags för morsans egen-tid vilket är träning :D

Känns som jag hunnit med en del idag. Då går tiden fort vilket betyder att papi kommer hem snart ♥

J = Jag
A = Annan

J: ...jag blir ju 27 iår fast jag fyller inte förrän i November
A: Vadå du är alltså 26?!
J: Ja..?
A: jaha, men jag trodde du va 17 eller nåt
J: TACK!

hahahaha
Fick visa leg när jag köpte snus för ca 2 veckor sen också. Kassörskan bad då om ursäkt. Vad ska man säga om den saken när folk tror att jag är under 18?!?!

Nu ska jag äta en semla. Imorgon ska jag & Casper bada med våra nyfunna vänner :D


Monica

haha aa jag vet inte om man får ta det som en komplemang eller en förolämpning ännu...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: