SKRIVET: 2010-03-02, kl 12:47:27 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

som utlovat






Här kommer bilderna som jag lovade att lägga upp igår. Eftersom Casper somnade & datorn var där inne så fick det bli idag.. Som ni ser fick han åka kana och testa en bobby car igår på bvc. Fick knappt loss han från bobby car'n så vi lär nog köpa en sån längre fram :D
Försökt fixa till bilderna men det krånglar.. aja..

Lillis har feber idag :(
Han har fått alvedon. Är inte som han brukar och vill inte ha gröt eller mat. Men jag ammar ju så det är väl lugnt.
Han låg i sin säng här hos mamma (ja, dom har köpt en spjälsäng åt han hehe) för en stund sen så satt jag bredvid och pratade med honom.
"åh, du är så fin"
Då flinade han :D

Så skrattar han när jag kittlar han i ansiktet med mitt hår ♥

Läste i tidningen att man får testa curling på fredag eftersom det är sportlov. Skrev det till Daniel.
"Ring & boka!"
"Men jag vet inte om man kan boka. Och det är nog bara för barn.."
"Casper kanske vill prova?"

Ja, vad ska man säga.. det är tur vi har Casper att skylla på :)
Jag har nämligen sagt att jag skulle vilja prova curling.. men tror man måste va fler än 2. Men vi kanske kan va med några ungar? :P


Lotta

fan va kul med curling!

kan ni inte släpa med er Filip eller nån? ;)



PUBLICERAT: 2010-03-02, 17:10:28 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

Sötnöten!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: