SKRIVET: 2010-03-13, kl 18:48:56 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Sjukstuga

Trodde ju ändå att Lilleman var hyffsat frisk. Men icke sa nicke.. när jag vaknade runt 5.30 imorse kände jag hur HET han var. Han var verkligen som en kamin. 38.8 visade tempen. Men han sprallade på som en tok i sängen. Jag hade glömt alvedon hos K-B så Danil åkte dit. Medans Danne var borta hörde jag hur det riktigt rann ur Casper :P
Och det fortsatte i badrummet.. sorry för detaljer :P (så är det i Mammaville, right?)
Han har typ inte lekt någonting idag och sovit mer än vanligt men annars är han inte helt "lealös". Jag vet inte varför men när jag låg bredvid han en stund när han sov så sov han lite, vaknade & var ledsen, sov, ledsen osv.. Inte har han ätit någon gröt heller =/
Imorse åt han några skedar sedan spottade han ut & så rann det ur han lite kräka medan han satt i matstolen. På kvällen blev det några skedar sen var det STOPP! Aja, han har ju ammat så det är väl lugnt :D
Han kissar ju, huvudsaken. Och nu sover han. Och pappan har fått magsjuka - såklart :(
Så ja, det är väl sjukstuga här. Dryyyyyygt! Fast jag är i alla fall pigg nu. Peppar peppar ta i trä!

Vad ska JAG äta?! Har nästan passerat vrålhunger-tillståndet nu. Men vill äta nåt. Måste äta nåt! Tror Bejbi håller på att somna. hehe. förstår det.

Appropå magsjuka, en sån här gång är det tur att Lilleman har lite "veck" :D

Dagens roliga lek enligt Lilleman: Mamma lär mig hur karlarna låter när dom reser midsommarstången alternativt hur karlar låter när dom ror kyrkbåt. Min mamma hon kan hon! ♥


Monica

Åhh jobbigt att hela familjen har insjuknat men skönt att du mår bättre!! Kramar om!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: