SKRIVET: 2010-03-22, kl 21:46:08 | PUBLICERAT I: T R A M S

Rubriker..

När jag ser en del rubriker i forumet på FL kan jag inte hålla mig för skratt.
Tex; Min dotter ser ut som svärmor. Kommer hon alltid se ut så?


Nej, jag måste avsluta här.. gå och lägga mig istället.


[ärligt talat jag är så trött. jag har lessnat på att höra om andras. mel: kent]


Angelica

HAHAHAA Jag hatar verkligen FL, känns som om det mesta är påhitt och resten är idioti ;) Men man kan allt få sig ett gott skratt där!



SV:

Just nu jobbar jag ju på mitt gamla jobb, som städare på lördagnätter(oftast). Detta började jag ju med redan när Aimee var 6månader för att spara på mammadagar och på så vis kunna vara ledig längre... men nu när hon fått dagisplats redan i aug... haha ojoj

Jag har planerat ett tag på att starta eget så den drömmen kanske blir verklighet lite tidigare än planerat=)



PUBLICERAT: 2010-03-23, 12:21:29 | URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Monica

hahaha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: