SKRIVET: 2010-03-21, kl 20:48:13 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

PS3 vs Barse

Vet inte om han bara inte ville amma eller vad det var idag.. vid 17-tiden skulle jag amma. Han tog, släppte efter ett tag & gnällde. Samma sak igen. Jag testade ifall det fanns mat och ja det fanns så det bara sprutade. Han tog igen och samma sak hände. Då fick det räcka, så jag gick och fixade flaska. 100 ml klunkade han i sig. Sen var han rätt nöjd så jag myste med honom och underhöll honom. Vid 18 gjorde jag iordning välling. Ca 100 ml fick han i sig. Duktig prins!!! =)
Och han somnade pang efter att han slutat äta vällingen. Flyttade över honom till sin säng och han höll i sin kanin och sov vidare. Gullegrisen! Han håller alltid i sin kanin (snuttefilt) när han ska sova.


Just nu känner jag mig lite depp faktiskt. Så tyst, tomt, ensamt, tråkigt. Har tv´n på men det är ju värdelöst. BLÄÄÄÄÄ!


JAG HATAR DOM HÄR ENSAMMA KVÄLLARNA!!!!!!
Ska nog ringa Danil och höra hur långt dom kommit.
Fick ett sms tidigare "Johan har köpt ett PS3. Alla utom jag"
Mitt svar: Tycker inte du att det är häftigare att ha en Barse än ett sketet PS3?"
Daniel: Jo men Barse kommer vara den enda på förskolan utan :´( Han blir retad :(
Jag: När det är dags för han att gå på förskola är det ute med PS3. Om nån ens nämner PS3 kommer folk skratta!"


Och så säger vi Grattis till Danil & C som har namnsdag idag!


Monica

Grattis grattis =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: