SKRIVET: 2010-03-31, kl 19:40:25 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

överraskad

Kan bli småirriterad ibland.. skickade mms på förmiddagen till typ 10 pers. Fick svar från 2 tror jag. (+ att jag pratade med en på facebook då) men suck. aja, skitsamma!


Igår kunde jag se bilderna som togs på Lilleman i lördags. Ingen "aha-upplevelse". Känner inte alls att jag vill ha några. Kan lika gärna ta såna själva (eller fråga Kea?) :D
Och så ska vi ju till fotografen snart. Dom i lördags var på tok för dyra att köpa om man inte är helt nöjd.

Satte på Casper ett förkläde och ett huckle imorse och tog kort. VÄRLDENS SÖTASTE LILLA PÅSKKÄRRING!!!! Det lovar jag ;)
Skulle ha kommit på det liiiite tidigare. Så hade jag kunnat framkalla och skicka som påskkort till folk men men..

Igår frågade en som håller i sången om jag var intresserad av babymassage. OM jag är, jag har ju letat efter det för att lära mig men finns inget sånt här :(
Hon skulle nämligen gå kurs & tyckte att Lillis var i en perfekt ålder. så hon skulle ringa mig framöver om tider och sånt. Längtar! Blir i maj någon gång =)

Fick en överraskning idag! Bejbi kommer hem redan idag, dom hade tydligen jobbat in morgondagen då dom skulle ha jobbat halvdag. Blir ju värsta mys med så många dagar tillsammans som en familj :D

♥ KÄRLEK ♥


Johanna

Hallå där! Ja jag känner till Åseda! Min sambo jobbar där. Vi har nog ca 3 mil till Åseda.. Bor du där eller? Vilken söt liten grabb du har :) Hur gammal?! / Johanna



PUBLICERAT: 2010-04-01, 14:17:05 | URL: http://johannavrum.blogg.se/
Johanna

Okej. Nej Thomas jobbar på Profilgruppen. Det ligger precis i närheten av Allt i Plåt. Jaha okej. Veckopendlar han då va? SÅ han har boende i Åseda eller? Min dotter blir 11 månader den 22 april. /Johanna



PUBLICERAT: 2010-04-01, 17:17:36 | URL: http://johannavrum.blogg.se/
Anonym

Jaha okej skönt att ha honom hemma lite längre då :) Vet inte jättemycket om Åseda. Hur menar du med om du har mkt för barn?! Aktiviteter? Skola, dagis? Ingen aning faktiskt. Är nog inte sämre än Virserum iaf. :) Å här funkar det ju å bo :) Planer på att flytta dit eller? Vad jobbar du med annars när du inte är mammaledig? / Johanna



PUBLICERAT: 2010-04-01, 20:16:14 | URL: http://johannavrum.blogg.se/
Johanna

Jag vet inget om ÖF finns men det antar jag. Babysim har dom iaf. Ganska nybyggt badhus! Har aldrif varit där, men ska va fint säger dom. Okej. Ja då kanske du har chans att få jobb i Åseda sen när du ska börja jobba igen. Smidigt om ni flyttade dit. Kram


Lenita

URTRIST när ens vänner inte svarar!! Skicade en fest inbjudan för ett tag sedan till en vän jag inte träffat detta år, hon svarade inte ens... så surt!!aja ha en bra dag



PUBLICERAT: 2010-04-08, 13:10:40 | URL: http://metrobloggen.se/prinsessanbananhammock

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: