SKRIVET: 2010-03-30, kl 20:49:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

oh happy day!

Letar på youtube men hittar inte.. aja..

För er som inte orkar läsa den långa (?) verisionen kan kolla längre ner.

Det har varit en bra dag. Eller en mkt bra dag rättare sagt! Jag har varit så glad & mått så bra :D
Natten var bra. Lillis vaknade runt 7.20. Jag gick upp och gjorde mig iordning, han låg kvar i vår säng och lekte en bra stund. Sen fick han gröt och så åkte vi till Prostgården för lite sång. Tycker det är så kul när man sjunger med dom små :)
Det var två andra mammor där som jag pratat med på FL varav en jag träffat tidigare. Lillis blev trött under sången så han hade lite svårt att sitta still. Hade lust att sjunga "för du har myror i brallan, du har myror i brallan.." men lät bli :P
Vi stannade kvar och fikade efteråt (och betalade!) och då satt han och kände lite på en tös hehe. Flirtade kanske? ;)
Efter fikat stoppade jag ner han i vagnen och han somnade sittande innan vi ens hunnit till parkeringen utanför kyrkan. Försökte lägga ner han direkt men han protesterade.. så det fick bli en vända runt sportis.
Efter det blev det packa lite och åka till Skrb eftersom jag tränar på tisdagar. Lillis gillade dock inte lunchen, var nå fisk. Provade med potatis/morot men det gick inte heller hem.
På em var han väl egentligen trött men jag ville så gärna träffa Maria så det blev en stund på Maserhallen =)
Och bada det kan han göra fast han är trött, han älskar det! Efteråt var han sååå trött. Somnade i bilen så Kjell gick en promenad med han medans jag tränade. Det var riktigt skönt att träna idag!

Känner mig sååå glad idag! Nu är jag dock trött. Hänt en del idag =) Undra då hur trött Lilleman är?!

Köpte förresten en Dr Brown flaska idag.. herreguuuuud, jag vill ha Avent! Riktiga grejer!!! Men dom är ju slut på Barnens Hus (värdelöst! kan Lotta skicka en Stooor till mejjöööö plz?)


Kort verision av dagen:
-Sångstund på Prostgården
-Promenad runt Sportis
-Bad på Maserhallen inkl Aqua Nova (i undervisningsbassängen var det en liiiiten bebis, kanske 2 mån max)
-Träning

ÄR SÅ LYCKLIG!


Lotta

behöver ju våra flarror själv ett tag till ;)

be danne åka in på nåt BH på väg hem från småland?

lär finnas nåt efter vägen ju ;)



PUBLICERAT: 2010-03-31, 08:10:16 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: