SKRIVET: 2010-03-18, kl 19:48:18 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Mammaville

Missade lite av Fuskbyggarna igår, typiskt nog vaknade C & var jätteledsen pga hostan. Stackars Liten.
Jag tänkte på en sak, i vissa avseenden säger jag "Stackars Liten/åhh han är så liten ju" men i vissa avseenden känns han stor. Och jämför jag med någon som kanske är en månad gammal känns han stoooor :P

Åseda var med på Fuskbyggarna! Tänkte precis skicka ett sms till Bejbi men han hann före :D
500 m ifrån kontoret dom var in på ligger Daniels jobb så dom åker förbi där varje dag. Nu vet ni det också. Onödigt vetandet. Han & Linus har kommit överens om att ifall dom ska vara kvar längre i Åseda och jobba ska dom be om ännu mer betalt. Shiet! Då ska jag fasen köpa en Cosmo också :P :P :P
Måste vara 100 poäng i Mammaville när man längtar efter en viss vagn?! Haha
Fast jag är snål också :/
Daniel har sagt ja till Cosmo. Och så hänger det på mig ifall dom ska förlänga. Det vet både Linus och chefer om *gulp*

Helst hade jag velat ha Daniel hemma och inte borta på jobb söndag-torsdag men men det är som det är. Det funkar ju det här också. Andra veckan va värst. Den här har varit tråkig för att Lilleman är så förkyld vilket jag också blivit nu. Så då blir det ju bara att vara hemma. Skittrist. Fick lov att boka om bvc-tiden också. Vi hade tid imorgon men tog nästa fredag så Danne kan va med. Han missar ju typ allt annars =/

Jag är sååå trött nu. Blir nog att lägga sig tidigt. Men vad ska jag göra uppe? Disken är diskad och jag orkar inte göra så mkt.. typ 3 timmar kvar tills Bejbi kommer hem. Och då sover jag.


Lotta

jag lär ju få 100 minuspoäng för att jag tänkte att cosmo var;

1. en drink

2. den där kassa tjejtidningen



vagn var det sista jag tänkte på :$



PUBLICERAT: 2010-03-18, 19:50:15 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Lotta

Schyrre vagn ju! :D

Är det svårt att köra med svängbara hjul?



PUBLICERAT: 2010-03-19, 12:37:09 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

åå jag har inte sett fuskbyggarna ännu... har det inspelat på boxen =)


Ingrid

Jag ahr med fastnat för fuskbyggarna ... jag tycker att det är så förbaskat tragiskt och sorgligt,, och att det är riktigt bra att dem gör ett program om det, så kanske dem åker dit , fulingarna!



Kram på dig!!



PUBLICERAT: 2010-03-20, 20:28:33 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: