SKRIVET: 2010-03-28, kl 08:23:14 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

klädproblem

Igår var vi och kolla efter kläder till mig på Kupolen, jag & Darling. Köpte en vit klänning och en rosa (!?) top. Och ett par tygskor. Rosa på mig? Njaaa.. den känns inte helt hundra på, är inte nöjd med hur den sitter. Så den åker tillbaks. Klänningen känns för "pösig" så den åker tillbaka. Och vet inte det riktigt är jag heller :/
Känns som jag går i samma kläder jämt. Och så har jag en ljus tunika som jag älskar, skulle vilja ha nåt liknande. Suck. Just nu har jag ett par jeans, en svart top från -07 & en kofta från -08 kanske :P

Än har inte Casper ätit gröt. Han ligger i sängen & leker med sin påskpresent som han fick av sin mormor igår. Lite tidigare så där. Jag var så jävla nyfiken haha. En leksak i tyg med prassel, ringar & lite allt möjligt. Verkar som den gick hem =)
Han fick en jacka igår av sin farmor, sååå tuff! Väldigt snällt & helt perfekt då jag kollat på just nu jackan!

Igår var vi till Ica Maxi och fotograferade Casper. Undrade innan hur det skulle gå då han somnade helt i rondellen. Jag försökte hålla liv i han genom pussar, klappar på kinden, prata med han osv men ingenting hjälpte. Det blev bra bara han såg alla häftiga lampor där inne & han flinade när hon tog kort fast han va trött =)

Nej, dags att fixa gröt tror jag. Klockan går.. ska slänga igång en tvättmaskin också. Plocka undan i köket. Får besök av min pappa & hans sambo på förmiddagen..


Monica

Jag har samma problem med kläder... samma samma samma hela tiden... Folk man träffar måste ju tro att man inte har andra kläder då man går i samma hela tiden... Tror du det blev bra bilder??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: