SKRIVET: 2010-03-01, kl 09:29:42 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Dagens..

Bu
1. Ont i ryggen
2. Illamående
3. Sprutdags
4. Ensamt
5. Sömnproblem
6. Det snöar
7. Jag inte vet vart jag ska ha C när jag går på toa eller duschar tex. *


1. Besök senare
2. bvc + läkarbesök
3. Det snöar, ganska fint ändå
4. Det blir mkt pengar när Bejbi är borta



*Funkar inte någonstans för han är en jäkel på att förflytta sig!

Försökte få lika många punkter men det är ju omöjligt.


Monica

Bu

1. Ont i ryggen - Pass

2. Illamående - Ät något?

3. Sprutdags - Bit ihop o titta åt ett annat håll

4. Ensamt _ Jag är oftast bara ett sms ifrån..

5. Sömnproblem - Du eller Casper??

6. Det snöar - urs ja de gör det här med

7. Jag inte vet vart jag ska ha C när jag går på toa eller duschar tex. * - fätt han i stolen o ställ brevid duchen, sjung o spexa för honom, alt hopp gungan i dörren till toan alt när han sover.. toa besöken lägg en filt på golvet o ge han paketet till våtservetterna de prasslar o e roliga





1. Besök senare - skönt o fördriva tiden lite...

2. bvc + läkarbesök - fråga om du kanske kan börja med välling på kvällarna kanske han sover bättre då!

3. Det snöar, ganska fint ändå - de e ju det...

4. Det blir mkt pengar när Bejbi är borta - Be om o få gå på massage för ryggen...


Bella

Monica: 5. Jobbigt när han krånglar när han ska sova på dagen. Och jag sover som en påse skit när Danne är borta :(

7. Vi har litet badrum..

2. Jo, kanske ska fråga det.. men jag vaknar av ALLT. Och han hamnar på rygg när han sover. Hjälper välling mot det? ^^ Han vill bara sova på sidan. Suck.

4. Jo jag har funderat på att boka tid för massage. skulle va skööööönt.



PUBLICERAT: 2010-03-01, 12:50:50 | URL: http://grymmabella.blogg.se/
Monica

hmmm ja på dagarna har jag inga tips, pratdade du med bvc om vällingen??



Ang badrummet får han inte plats i det så ställ han i dörrhålet så han ser in eller som sagt hoppgungan =)



Du får bulla upp med en extra filt så han inte rullar tillbaka =P



Det tycker jag du är värd så hårt du jobbar som mamma i veckorna (borde gå under företagshälsovård tycker jag!!!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: