SKRIVET: 2010-03-23, kl 22:04:33 | PUBLICERAT I: BVC

BVC-besök 9

Blev ett extra bvc-besök idag. Så Ulla fick kolla upp Casper. Hon lyssnade på lungorna & tittade i öronen, ingen öroninflammation *puh*
Hon hörde att rosslet sitter högt upp, troligen åker snoret fel väg. Hon sa att jag skulle köpa nezeril så det fick han ikväll innan vällingen. Tidigare gav jag han koksalt och använde nässugen. Känner mig hemsk när jag måste göra det =(

Passade på att väga & mäta idag.
Dagens matchvikt: 7925 g (+175 g sen 1/3)
Dagens långa längd: 68,2 cm (+1 cm sen 1/3)
Dagens hattmått: 43 cm (+0,5 cm sen 1/3)

Hon tyckte han var duktig när han satt. Han fick leka med hennes måttband hela tiden och han var så nöjd hela tiden. Och än en gång fick jag höra hur aktiv han är & att jag kommer få jaga han sen. Schhhhh :P

Nu ska jag gå och lägga mig. Saknar Bejbi :(
Och jag kommer få gå på babysimmet utan han.. tycker Lilleman är tillräckligt pigg för att gå faktiskt. Det är ju "bara" hostan nu och den blir värst på natten. Om han blir bättre & bättre till fredag kan vi iaf gå. Ser jag fram emot!


Monica

skönt att det inte var öronen, men varför kan inte D följa med på simmet??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: