SKRIVET: 2010-03-26, kl 20:45:39 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Babysim steg 2

Det har varit en bra dag. Jag har varit fylld med energi. Städat & fixat här hemma. Så gick hela familjen en promenad på förmiddagen. Skönt!

På eftermiddagen var det dags för babysim steg 2 men pappan är inte helt hundra så han fick sitta vid kanten och titta på. Det var sååå kul att äntligen få "babysimma". Casper flinade, babblade & skrattade hur mkt som helst. Gosunge ♥
Vi skulle göra en balansövning som vi gjort tidigare och då ska han sitta i mina händer. Han bara skrattade när han fick "åka". Och jag kunde inte hålla mig för skratt heller och kände mig rätt oseriös där ett tag :P
Vi skulle ju ha dykt i söndags då det var sista gången på steg 1 men Casper var för krasslig då så det missade vi. Men idag fick vi dyka. Jag sa till ledaren att vi inte dykt förut, vi har en annan ledare nu nämligen.. så hon höll i han första gången. Men jag fick säga kommandot & så doppades inte hela hans huvud. Sen fick jag doppa ner han, inte heller hela huvudet utan till ungefär näsan. Sen doppade hon ner hela han & sen var det min tur. Han brydde sig ingenting, bara blinkade med ögonen & flinade efteråt som han gör åt typ allt :D
Han fick dyka flera ggr idag & han verkade gilla det. Hihi.
Och eftersom han babblade & skrattade så mkt så bubblade hela jag över av L Y C K A!
Skönt att gå på fredagar, väldigt lite folk. Casper & 4 andra bebisar idag. Kanske att nån var borta men lät inte som det på ledaren. Dessutom är det ingen grupp förrän kl 15, vi slutar 14.30. Så vi får vara kvar om vi vill så jag stannade ca 15 min med Casper. Mer valuta för pengarna :D

Danne tog 2 kort på babysimningen men dom visar jag nog inte här.. jag ser rätt hemsk ut :/
Men ni får se ett kort på Casper med min mössa istället, togs i början av veckan.


Monica

Kul att det gick bra på simningen!! Vi fick (eller jag Engla fick) flyta i en simring... Dyka o sväva själv i vattnet (fattar du vad jag menar då) fast det fick pirjo(läraren) göra hihi Åsa(assitenten) fotade under vattnet då hihi.



Kul o läsa att du känner dig glad!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: