SKRIVET: 2010-06-13, kl 10:01:40 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

vuxendricka

Är jag & min karlslok dom enda som inte dricker alkohol när vi går på restaurang? När vi beställde dessert sa servitören "och till det dricker man cola?". hehehe.
Jag vill inte ha. Jag tycker vin är äckligt (när jag drack vin för några år sen blandade jag ut det med cider, det säger väl en hel del?) & vägrar därför alkoholfritt vin "för att det ska se bättre ut".

Lillis åkte till "dagis" redan 7.30 imorse. Då hade han varit vaken i 2 timmar. Men jag vaknade av Daniel. Lillis ville inte ens mysa, han bara kröp runt i sängen & hittade ett halsband med min gamla bola (sitter fast på en lampa) som han lekte med. Eller, det leker han med varje dag :P

I eftermiddag är det kalas. Hurra hurra hurra vi får smörgåstårta! =)


Lotta

Vi dricker också cola.

Det gör fint folk vettu ;)



Det är ju liksom aldrig "fri påfyllning" på vin och öl nånstans, bara en sån sak hehe..



PUBLICERAT: 2010-06-13, 11:36:22 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: