SKRIVET: 2010-06-22, kl 20:03:12 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

stånk

Idag har vi varit på avslutning för Myran på gammelgården. Toppen väder & mkt folk. Runt 30 barn + föräldrar. Vissa barn (som Casper tex) hade både mamma och pappa med sig :P
Vi fikade, tog kort (Casper hann kladda på linsen, förgrymmade onge! men vi har ju rengöringsgrejs), Casper lekte men åt inget gräs. Så tittade vi på dom långhåriga kossorna med jättehorn. Tror Casper tyckte det var häftigt när dom sa MUUUUU :)

Efter gammelgården åkte vi till Kjell så han fick lite sällskap och vi slapp laga mat. Casper åt och somnade, sov i 1,5 timme. Vi fick köttfärsbiffar med fetaost. Gött!

På vägen hem gick vi in på ica och handlade lite frukt. Casper fick åka kundvagn (muppigt värre, häftigare med korg ju). När vi kom hem lagade jag mat & Danne dammsög. Casper följde efter. Danne hjälpte till lite med maten också & då ålade Casper runt i köket. Kul kille som är nöjd med att dra i gardinerna, typ. Huvudsaken maten blir gjort!

16.30 gick jag bort till Myran för att hjälpa till med städningen. Var inte många föräldrar där kan jag säga. Dålig stil! Sofie var i alla fall där så vi hann prata en hel del vilket gjorde städningen mkt trevligare. Vi blev bjudna på mat också =) Kom hem 19.00. Nån min senare somnade Casper..

Liiiiite trist att jag ska vara borta imorgon kväll också men men.. sen är jag hemma på kvällarna igen för Daniel jobbar. Tråkigt att Daniel bara varit ledig 2 dagar. Men jag ser fram emot Sthlm! (och vintern)

Jag hade planer för kvällen. Torka golven b.la. Kanske förbereda någon mat inför imorgon. Jag har inte gjort någonting! Jag är såååå TRÖTT & har ont i min stackars rygg =(


tandra

Nästa "säsong" på myran ska ja tamme tusan va me åsså! Det finns inga måsten kom ihåg det, inte just nu iaf! Om du har skickat sms idag så har ja inte kunnat svara av den enkla anledningen att mitt batteri har dött och jag har varit lat så den ligger brevid mig än helt död :S pösss


Monica

Jag längtar efter er med ;) Vad ska du hitta på för skoj imorgon kväll då??



PUBLICERAT: 2010-06-22, 21:21:12 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: