SKRIVET: 2010-06-01, kl 21:29:01 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

en rad eller några till

Jag orkar inte blogga för tillfället men lite korta meningar kan ni ju få läsa. Tror ju att Lotta aldrig kommer sluta kika in? Eller? :)

Men jag förstår mig inte på vissa människor. Jag gör inte det. Jag är skittrött. Drack bara kaffe vid 9 och jag behöver en kopp på eftermiddagen också. Hade god lust att lägga mig samtidigt som Casper idag kan jag säga. Han lägger sig lite före 19 & han somnade 19. Men då skulle jag vakna ubertidigt. Uss imorgon börjar Danil tidigare, redan 13 istället för 14. Men tänka positivt var det ja, en vecka kvar! :D

Puss & god natt


Lotta

jag drack kaffe vid 14 och höll ändå på att somna vid 18-tiden :$



PUBLICERAT: 2010-06-01, 23:01:12 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: