SKRIVET: 2010-06-14, kl 08:42:28 | PUBLICERAT I: Listor

dagens jobbiga

1. Jobbig natt. Lillis vaknade & var jätteledsen redan 23, så han fick sova med oss. Och han ville bara ligga mot mig ♥ Så jag höll om honom men sen har han tryckt in mig i väggen ett antal ggr.. Eller, jag har väl flyttat mig i sömnen & han har flyttat efter. Sötis! Vi har nämligen ställt sängen mot väggen ifall bara en av oss föräldrar ligger i sängen med honom. Kan han ligga innerst & inte ramla ur.

2. Vår mixer håller på att ge upp. Vi har mixat för mkt mat & fel saker :(

3. Ser inte direkt fram emot att Danne ska jobba 4 nätter. Först två eftermiddag. Hellre eftermiddag, det är rätt gött faktiskt. Så det är eftermiddag idag & imorgon, sen 4 nätter.

4. Jag är trött & kaffet hjälpte inte =(


Lotta

vad har ni mixat för nåt skumt? :O

fan va smart att ställa sängen mot väggen btw..



PUBLICERAT: 2010-06-14, 12:58:08 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: